Kızlar selam😊 klipsimiz pazar günü çıktı klips çıkarken de çok çokk ağladı yavrum en çok o an ağladı hatta şu bir hafta olacak bu süre de çok acı çekti bebeğim ben pek memnun kalmadım bu yöntem den tabi bu yöntemi düşünenleri kötü yönde etkilemek istemem ama Benin düşüncem bu malisef😔 şimdi klips çıktıktan sonra da kantaron yağı damlatıyoruz sabah akşam bide pipiyi geri çekin günde 3-4 kez dediler bu çok önemli mi çekiyorum da inşallah oluyordur tereddütte kalıyorum yapışmasından da korkuyorum sonrasında bi aksilik çıkıp yavrumun tekrar acı çekmesinden inşallah sorun olmaz sonrası da 😔🙂 bu yöntemi deneyenlerin bilgisi beni sevindirir 🙏🏻