Solocann Rabia112 ne yapsan gitmiyor yapmadığım şey kalmadı eriyorum ama göbek aynı kalıyor maalesef sezaryenli annelerin göbeği kalıyor 🤦🏻♀️
Mimarannee Rabia112 medikallerden herhangi bir korseyi alabilirsiniz. Bende sezaryen doğum yaptım ilk 1 ay hiç çıkarmadım diyebilirim şu an hiç göbeğim yok fakat yanında düzenli beslenme ve spor olmazsa olmaz.