Merhabalar bebeğim 10 aylık. 2 gündür ağzına kaşık vurmuyor. Ne verirsem ağzında tutuyor. Zorla yutuyor yada tükuruyor. Biraz kansızlık ve vitaminsizlik cıktı ilaç kullanıyoruz 1 haftadır. Ama 2 gündür ağzına birşey almıyor. Eline veriyorum atıyor yediği zaman da ağzından geri atıyor. Diş çıkarıyor. Ondan olabilir mi acaba.Biraz ara verirsem ek gıdaya düzelir mi acaba