Zeynepli1234 https://www.hizliresim.com/ipfiwcc kızlar memlekete gidiyorum dolabın altını komple boşalttım hiçbir şey Yok ama buzluğu dolu o yüzden sadece altını kapatmak istiyorum çalışmasın buzluk çalışsın sadece nasıl yapılıyor kafamı karıştırdı
Dmt-01 Zeynepli1234 öyle sadece alt kısmı kapatılıyor mu ki ilk kez duydum ama uzun süre yoksanız evdeki kurubaklagillerinizi filan koyun bence buzdolabına havalar sıcak gelene kadar böceklenebilir
Lidya-t Bence riske atma dolabı atmak zorunda kalırsın.Çalışmasa bile kokuyor buzdolapları bırak öyle kalsın 2 aydır evde yokum açık bıraktım geldim
Zeynepli1234 Lidya-t öyle yapıcam alttaki ısı düşerse buzluk çalışırken zorlanır bozulur riske atmayım