Almadım, şifonyerinin üstünü düzenledim orayı kullandım 6 aylık olana kadar sonrasında çok döndüğü için ve sığmamaya başladığı için kullanmadım. Üniteler gereksiz pahalı bence. Kısa süreli kullanılacak sonrasında zaten dediğiniz, gibi heryeri açık olduğu için depolamada olmaz, zaten bebekte biraz ayaklanınca kurcalayacak kapak olmadığı için