Merhaba anneler sizlere bir şey sormak istiyorum. 1 aylık oğlum var. Gaz problemi yaşıyoruz. Bazen o kadar ağlıyor ki sakinleştiremiyoruz.Sadece meme emdiğibde susuyordu. Ben 3 5 kere aç olduğu için ağladığını düşündüğümden mama da vermiştim. Yine de susmamıştı. Mamayı içince 3 4 dk sakinleşti sonra tekrsr ağlamaya başlamıştı. Bi kere acile götürdük gazı var dediler röntgen çektiler. Bi ilaç verdiler rahatladı. Buraya kadar hwr sey normal.
Dün akşam yine ağlamaya başladı. Baya ağlıyordu. Emdiği an susuyordu. Ağlama krizlerine girince emmedi de sadece ağladı. En son gece 11bucuk gibi mama yapıp verdim. Onu içti sakinleşti. Yarım saat falan sonra beni emdi üstüne uyuyakaldı.
Benim anlamadığım bu cocuk aç mı kalıyor gazı mı var niye ağllıyor böyle.dün gece mama üstüne yine sakinleşmeseydi aç olduğunu düşünmezdim ama kafam karıştı.
Kilosu artmış görünüyor hastanede acaba yanlış mı ölçtüler dedim ben de. Yardımcı olur musunuz bana lütfen 🙏🏻🙏🏻