Bebeğim ikinci ayına girdikten sonra emme düzeni bozuldu atağından kaynaklı memeyle boğuştu, sonra tam düzeldi derken sünnet oldu onda gene aynı şekilde boğuşmalar başladı şimdi de çok süre olarak çok az emiyor sonra memede ağlıyor . Gögüsümü sıkınca süt geliyor ama emmiyor 🥺 süre olarak çok memesiz kalabiliyor acıkmıyor ağlamıyor normalde acıkınca ağlardı ne yapmam gerek