Arkadaşlar merhaba. Devlette öğretmenlik yapanlar doğumdan sonra izinleri boyunca maaşlarını almaya devam ediyor mu yoksa sgk dan toplu olarak mı alınıyor bilgisi olan var mı? Benim maaşımın 5 te 1 i sadece yatmış bugün de izindeyim ben de merak ettim süreci?