34 günlük bebeğim var bu sanah epey bi kaka yapmış sarı renkli normal ama biraz sulu geldi bana bikaç saat sonra az miktarda tekrar yaptı yine sulu. İshal olmş. Ateşi falan yok. Doktora yazdım ama henüz dönmedi. Yaşayan var mı yardımcı olabilecek? Korkmalı mıyım ilk bebeğim en ufak şeyde endişeleniyorum.