Minikminik1420 Arkadaslar kızamık normalde yaşında yapılıomuş ama artık 9.ay da var dedi aile hekımındekş hemşire. Bilen var mi?
Sngl1223 Minikminik1420 ever artık öyleymiş ama benim arkadaşım hemşire o çocuğuna yaptırmadı 9 dakini sanırım 12. Ayda da yapılıyor onu yaptırmıştı bir kez yeterli dedi
Balin_annesi Minikminik1420 benide dün aradılar mecbur değil fakat bilgilendirelim diye aradık dediler zaten 1 yaşında olacak asiyi neden 9 aylıkken de yaptirayım ki. Istemedim 1 yasinda goturecem insallah