Kızlar merhaba benim bebeğim 9 buçuk aylık son 3 aydır doktora kontrole her gittiğimizde yumurtalıklarının aşağıya inmediğini kanallarda olduğunu söylüyor geçen gün Son gittiğimde hala inmemiş dedi neyse bir sene dolana kadar beklicez dedi endişelenmeye başlıyorum artık internette araştırdığımda 1 yaşından sonrasında ameliyat ile kanallardan yumurtalıkları aşağıya indiriliyo diye okudum bebeğimi bazen yürüteçe de bindiriyorum acaba etkiliyor mudur doktorlar kesinlikle öner miyoruz diyor ama bende etrafa bakarak kendim kısa kısa süreliğine binidirirm ama artk stres olmaya başladım inmemesi benim suçumsa kendimi asla affedemem