Dpr ben oldum fakat inana çok zor sezeryan olacaksan tam ol herşeyi hissediyorsun çocuğu içimden çıkarttıklarını hissettim inana çok sarsılıyor insan benim ilkti diye oldum cahil cesaretiyle bilseydim herseyi hissedeceğim kesinlikle olmazdım epiduraul tavsiye etmiyorum doktorlar epidural tavsiye ediyor ama samimi söylüyorum kesinlikle olma bel ağrısı bende puan var ama hamilelikte de vardı ama öyle aşırı bi ağrı yok şuan zamanla geçer inşallah