Bma1204 Anneler bebeğim 2 aylık bebelac gold ilk zamanlar iyi geliyordu her gün hemen hemen kakasını yapıyordu artık iyi gelmiyor kakasını 2 3 günde yapıyor anne sütü veriyorum normalde doymayınca mama hangi mamayı tavsiye edersiniz hangisi iyi geldi size ?
Umutertn Bma1204 evolvia nutripro plus kullaniyorum dogdugundan beri şuan 8 ay 24 günlük hic kabiz olmadi memnunum cnım
Mys01-01 Bma1204 evolvia kullanıyorum cnm ac kabız etmıyor normaldir etmiyor ben ikisini dönüşümlü verıyorum
Magnolina Bma1204 sma da lif yok daha kolay kaka yapar lif var diye similac döndüm kakası biraz katılaşti
Hygge Deletedmom0099 Kuzum her mama her bebeğe aynı etki yapmıyor malesef. Ama Bebelac Gold dene bi, fermente yöntemiyle üretiliyor, gaz kabızlık yapmaması için özellikle..
Umutertn Bma1204 her mama sonrasi gazını cıkartiyorum öyle uyutuyorum canım gazdan sancı vs.birsey yaşamadik çok sükür
Mys01-01 Umutertn merhaba sizde evolvia kullanıyorsunuz diye sormak istedim Cc nasıl ayarladınız acaba benım bebegım 46 günlük anne sütü cok az ama acaba azmı beslıyorum korkusu olmaya başladı bu ara bende
Mervi-10 Mys01-01 ac sindirim sistemi bozuk olan bebekler için kullanıyor ams biliyorsunuz dimi bizde kızım 8 günlükten beri evolvia ac kullanıyoruz
Umutertn Mys01-01 canım saat başi 30 cc den hesaplanıyor 2 saate bir beslenıyorsa 60 cc mama yapiyordum o zamanlar anne sutu pek olmuyordu sende o şekilde yap 2 saate bi 60 cc içebilecekmi zaten anlarsın içip icememesinden sen kc cc veriyordun
Mys01-01 Mervi-10 tabıkı doktor verdı sindirimde sorun vardı sımdı normali kullanıyorum ac 1 sabah 1 akşama dondurdu doktorumuz şuan kaka yapımı güzel gaz olayı bıraz sorun kaldı ben tamamen bırakmak ıstıyorum ac sizin sorun gazmıyfı tek
Mervi-10 Mys01-01 evet kuvezde yaramıcak kadar gazı vardı hemde şimdi bizde 3 ayda bırakıcakmıışız nutriproya geçiş yapıcaz
Mys01-01 Umutertn bana dr ayına göre söylüyor mesela 100/120 içer suan dedi geçen ama ben oncesınde emzırıyorum ne kadar süt geliyor bılmıyorum ayar yapamadığım için 90 verıyorum suan içip bitirdiğinde oluyor bıraktığıda sabah 8:20 gece 80 cc içti benide emdi hala yemedi kafam karma karışık oldu
Mys01-01 Umutertn cok mu verıyorum aZmı basıl bilicem yanı ıstemedıgını ıcmezmı cok gelse içmez degılmı
Umutertn Mys01-01 canım kac saate bi 100 120 veriyorsun ben 5 aylikken o kadar veriyordum ki kilosu önde gidiyordu hep doktor cogaltma diyordu o yuzden kontrolde kilo alimina bakar doktor eger almasi gerekinin üstündeyse belki cc yi düşurur suan surekli aranirlar o zaman aç diye düşünme doktor her arndiginda mama verirsen iyi olmaz demisti tabi her bebegin gelisimi farklidir doymasa durmaz canım illa kendini belli eder cok verirsende migdesi ona gore genişler suan kaç kilo genelde kilosuna gore mama cc ayarliyorlar ve kac saate bi besliyorsin
Mys01-01 Umutertn canım 2600 dogdu sarılık dogdu 2460 hastaneden çıktık 45 günlüğüz 3750 şuanki kılosu iyi dedi ama ben 4 saat bır 90 verıyorum ama versem daha 10/20 daha içecek yani duş aldırdım simdi 8:20 yemıstı emzırdım once sonra duş aldı sonra 100 yedı vermesem acmı kalır ay cıldırcam ilkimde mama ile büyüdü ama o premetüre idi hıc yemezdı böyle zayıftı
Umutertn Mys01-01 canimo 4 saat icinde hic besliyirmusun daha 45 gunlük 4 saat arayla mama vermek cok fazla suresi 2 saate bi beslemen lazım