Merhaba hanımlar oğlum 1 haftadır hasta enfeksiyon çıktı ek gıdayı çok iyi yiyen bir bebekti 5 aylikken doktor tavsiyesiyle tadimlara başladık şimdi hiçbişey yemek istemiyor ağzını açmıyor 1 hafta once cok iyiydi geçici mi yoksa böyle mi gider çok korkuyorum ya