Kizlar bebeğim doğdu doğalı uyurdu gece 4 5 6 saat yani son 20 Gun dur yarim saate 1 kalkıyor devamlı ağlıyor gözü kapalı ağlıyor yani uyuyor aslında surekli ıh ıh ıh doktora götürdüm bisi yok şaşırdım artik napcagimi düzelir mi eskisi gibi olurmu bu arada emmiyor zaten memede istemiyor 10 gibi emip uyuyor sabah 5 gibi emmek istio yani hani emen cocuk hep kalkardi meme isterdi ilk oglum yarim saate kalkar meme verirdim uyurdu bu onuda istemiyor