yuksekipek
11 aylık bebeğim de idrar yolları enfeksiyonu oldu bu nedenle doktor antibiyotik tedavi başlattı fakat biz de iştahsızlık var ağlaması var ama böyle sanki acı çekiyormuş gibi ayrıca şimdide günde bir ishalimiz var sizce ne yapmamız lazım antibiyotik kaç gün kullanması gerekli şöyle bi güzel doktor olsa herşeyi sorabileceğimiz