Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 1 aylık. Yüzünde ve boynunda kızarıklık oluştu doktora götürdüm Yenidoğanlar da görülür geçer dedi.1 hafta geçti geçmedi bu sefer boynunda geçti vücudunda ufak ufak kızarıklıklar oluştu doktornormal diyor ama ben öyle gördükçe üzülüyorum test te yapmadı: birde garip olan uyurken geçiyor genelde ağladığında çok belli oluyor . Başına gelen var mı:(