Melike96 brüt maaş tutarınıza göre hesaplanan bir ücret. E devlete işgörmemezlik ödeneği sorgulama yazıp bakabilirsiniz analık ve emzirme ödenekleri şeklinde çıkıyor. Aldığınız ücret büyük ihtimal doğum öncesi rapor ücreti, dopum sonrası parası sanırım rapor tarihi geçtikten sonra yatıyor benimde doğum yapalı 38 gün oldu henüz birşey yatmadı.