Honeysudem Bebegım 10 aylık alkış yapmıyo alkış yap dıyınce ellini dizine vuruyor nasıl ögrettiniz anneler
41esra Honeysudem karşısında yapa yapa direttiğiniz zaman yapmıyorlar en son bıraktım bi baktım kendi yapıyo
bertn Honeysudem karşısında alkışlayarak yemek yerken. Ardından alkışlardım ama merak etmeyin öğrenecek bir yaşında en çok alış gel gel yapacak ;)
Omero21 Honeysudem yani göre göre öğreniyor başka yolu zaten yok ama çabuk sıkıldıkları için ilgi hemen kayıyor . Bizde gel gel ve bay bay yapıyoruz arada karıştırıyor hatta çok tatlı oluyor :) ama He üz alkış öğrenmedi bende üstelemiyorum malum her bebeğin gelişimi farklı kimisi erken yapıyor bazı şeyleri kimisi zamanında kimisi geç benim ki gibi :)
Annis-ogul Honeysudem pepe den anneni seviyorsan alkışla şarkısı sana gelsin cnm😅😂🤣hem eğitici hem guzel
ikbalkr Omero21 benimki de alkışı öğrendi bay bay gel gel yapmıyor bi tek arada kendi alkış yapar bizim dememizle de değil aynen her bebeğin gelişimi farklı
Omero21 ikbalkr bak işte ne güzel yapıyormuş bilinçlendikçe sıklaştırarak bunları dert etmeyin kendinize de eziyet etmeyin lütfen tadını çıkarın
Zinnureyn Mesela bisey yedirdiğimde “Aferim kızımaa” diyip gülerek alkışlıyorum seviniyor🤭 Bazen ben ellerini tutup alkış yaptırıyorum ve yaptırırken “Alkış kızımaa” diyorum.. Sürekli böyle yapa yapaa en sonunda kendi kendine yapmayı öğrendi ☺️🐥💛
KoalasMom Honeysudem 7 aylıkken ayna karşısına geçip önüme oturtuyordum, önce sağ el parmakları sonra sol el parmakları sayıp aaalkıış kış kış kış yapıyordum her akşam 10-15 dk yaptım birkaç hafta sonra kendi yapmaya başlamıştı o yaptıkça bende yaptım öyle öğrettim ☺️
annesinin_kizi Honeysudem karşısında sen yap canım Yada bebeğinin ellerini tut sen alkış yaptır eminim ki öğrenir Benim kızım da tam elleri denk gelmiyor du şimdi tam yapıyor
Honeysudem annesinin_kizi yaaa inşAllah yapar canm elleri yapıyorum ama yumruk ya tam acmıyo yaptrma diyo
annesinin_kizi Honeysudem benim kızım da öyle canım hiç merak etme zamanla öğrenir yapar Şimdi bay bayı tam yapamıyor hiç dert etmiyorum kendim gösterim elini düzeltiyorum zamanla yapar