Merhaba arkadaşlar bunun minisi kullanan var mı acaba. Bende kiwi vardı tahrişe sebep oldu ve çekimi sanki iyi değil gibi geldi bu spectra markasını çok duydum sizce farkı var mıdır kiwiden kullanan varsa yardımcı olursa çok sevinirim mastit oldum memem yara da oldu emziremiyorum o yüzden sagarak vereceğim