Merhaba anneler.Benim 3 ay 5 gunluk bir oglum var.41.haftamda kendi sancilarim geldi ama maalesef biraz yorucu oldu ve dogum aninda cok iyi ikinamadim dolayisiyla karnima bastirma ve vakum ile cekmeyi denediler. Şukurler olsun ki cikti sapasaglam hemen agladi emdi vs bir sıkıntı çikmadi.2 gun sonra sariliktan yatti dusunce eve döndü. Yaklasik 5.gun gibi kafasini geriye dogru tutmaya basladi. Sonraki donemlerde emzirken yay gibi gerinme yapmaya basladi,pusete ilk koydugumuzda vs gobegini one cikartiyor sanki kalkacak gibi dışarida arabada bana cok bakmiyor stres olup elini emiyor gibi.Evde surekli bir saga bir sola kivranak ellerini arayip emmeye calisiyor ama surekli. 2 3 haftadir yuzustu donuyor sadece oyle kaliyor. Cok fazla aglamiyor cani yanmadikca.Acikinca filan daha cok kivraniyor ellerini yiyor.Takip ettigim kadariyla diger gelisimleri normal.Ancak bu kafayi geri atma surekli gobegi kaldirma girisimleri ,erken dönmesi,dogdugundan kisa sure sonra kafayi geri tutmasi vs hipertoni kas kasilmasi olabilecegi yaziyor nette.Doktor gelisimini normal buluyor ama yeterince ilgilenmiyor sanki.40.gunde ultroson cektirditimizde birsey cikmadi ama benim icim icimi hep yiyor. MR vs cektirmeyede korkuyorum henuz. Ne yapmaliyim bunlar sadece dogum travmasindan dolayi yasadigim kaygilar mi yoksa bebegim gercekten problemli mi. Hoş oyle de olsa evlat ama insan uzuluyor.Bana biraz destek olur musunuz?Ne yapmali?