elfklhn 3 aylik olucaz hipp sma ve aptamil kullandik hipp ve sma kilo aldirmadi. Aptamil güzeldi ama bu sferde cok gaz ve kabiz yaptı şimdi bebelacgi demek istiyirum ama hangisini denemeliyim cok kararsizimmm kulanann varmiii
Ugggg elfklhn bence normalini al Gold vitamin değeri daha yuksekmis ama onuda yememe ihtimali varmış ben normalini kullandım gaz vs olmadi
Oglumgoktug elfklhn bende bebelec cold kullanıyorum gayet memnunum bende butun mamaları denedım en ıyı bu geldı