Ezgns Kızlar 14 aylık oğlum var bu sene allah izin verirse denizle tanışacak ☺️ Mayo olarak kısa kollu üst ve şort takım gördüm ondan mı alsam yoksa sadece şort mu alsam kararsız kaldım siz tecrübeli anneler bana bir yardım edin ☺️☺️
Muallime1 Ezgns Üstte kalsın canım ben de kararsızım modeli paylaşır mısın şortlu istiyorum ben de ama güzel bir model bulamadım 🌸
Mom62636362 Ezgns 11 aylık ikizlerime sadece uzun kollu mayo üstü aldım. Altlarına mayo bez giydiririm diye
Ezgns Muallime1 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/erkek-bebek/Yuzme-Takim/5007898/1459635 bunu düşündüm canım ☺️
Deletedmom0099 kesinlikle bu kısa kolluyu alın güneşten yanmasını cok güzel engelliyor bizde ağustosta gidicez 1 uzun 1 kısa kollu takım aldım kızıma