Bebeğime göz muayenesinde damla damlatıp öyle bakalım dedi ama ben pek cesaret edemedim bir gözü enfeksiyon kapmış hafif damla verdi onu kullanıyoruz ama normal muayene için damlalı bakalım dedi eşimin gözleri küçüklüğünden beri bozuk olduğundan gen geçmiş olabilir belki dedi ama ben yaptırmak istemedim göz damlası gözünü büyütüyor bulanık gösteriyor belli bir zaman bilemedim hiç görmedim duymadım da damla damlatılarak bakıldığını o yüzden başına gelen var mı öyle mi bakıyorlar herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı