hayatbuiste yıllardır 15 i olduğunda gece yatıyordu 00.01 olduğunda üniversite ödemeleri. Teb e yeni geçtik dördüncü ayımız, kurumdaki kimseye ödeme yapılmadı. İlk defa oluyor bu. Bankayla görüştük ödeme gözükmüyor üniversite kaynaklı deniliyor ama üniversite parayı kasadan çıkardığını bankada olduğunu söylüyor. Ne oldugunu şaşırdık