B3238 Arkadaslar bebeğimi 22.00dan önce yatırdığım 6′da güne başlıyoruz. Tekrar uyutamıyorum. 22.00dan sonra yatarsa 7.30da güne başlıyor. Ne yapmam lazım? 20.30da yatıp 8de kalkan bebekler var. Nasil oluyor anlamıyorum:(
Prenses-annesi1 B3238 kaçta yatarsak yatalım 8 gibi ayaktayız ama 11den önce uyutamoyorum tabi uyumuyo bı aralar 😑
Nohutannesi B3238 erken yatırmalısınız. Bebeklerin 6da kalkması normal. Ama gece salgılanan büyüme hormonuna ihtiyaçları var. Bu nedenle erken yatsın uykusunu alsın. Benim bebeğim erken yatar erken kalkar hoş geç yatsa da erken kalkar. Gece boyu hiç uyumasa sürekli uyansa da erken kalkar. Hiç bir şey bu durumu değiştirmiyor.
Mavi0688 B3238 8. Ayda da bi uyku gerilemesi var. Duzeniniz sasti ise ondan olabilir. Biz kacta yatarsak yatalim (max 20.30) 6 da kalkiyoruz. Uzmanlar sabah 6 ile 8 arasi uyanmaya normal diyor eminim biliyorsunuzdur. Ama gec kalksin diye gec yatirmak dogru degilmis. Yani aksam da 6 ile 8 arasi en kotu ihtimalle 9a kadar uyumus olmalari gerekiyormus.
Nohutannesi B3238 insallah. Ama tavsiyem 5te odadan çıkmamanız mümkünse. 6ya kdar uyutmaya çalışın uyumazsa ozaman çıkın
Petitom B3238 bebeklerin 6-8 arası güne başlaması normal kaçta uyutursanız uyutun o saatte güne başlar
Elfydr B3238 sen dua et o saatte yatıyor. Biz su sıralar dislerimiz de çıktığı için o.kadsr zor uyutuyiruz ki . Sonrasında birde sabaha kadar 100 defa uyanıyor uyandırıyor da. Dun gece arrik kriz geçiriyordum. Esim bile dedi kizim keşke erken yatsan da sabah 7 de kalksan. Sizin uyku saatleriniz cok normal bence.
Ceylane B3238 keske benim kızımda o kadar erken uyusada erken kalksa. Erken uyutmak icin elimden geleni yapıyorum ama uyumuyor. Bence bunu sorun olarak algılamayın. Cocuk cok dogru bir sistemde gidiyor Masalalh.
Yarim_Kilo_Kiyma B3238 Yooo 😁 hiçte 8 de yatıp 8 kalmıyorlar😁 Biz 8.5 aylığız, 20.00 20.30 arasında uyuyıruz ama sabahları genelde 5.30 dan sonra uyanıyoruz, çok nadir 7 kaldık sayılıdır