Rbhndn emeklemek gelişim belirtisi değildir canım doktorlar öyle söylüyor emeklemeden yürüyebilir veya geç emekler benim oğlumda geç emekledi bende emeklemeden yürümüsüm mesela bide her bebek farklı emekliyor bazıları oturarak gidiyor bazıları kolunun üstünde sürünerek gidiyor takılma hiç emekleme konusuna 😊