Herkese günaydııın 🌸
Oğlum doğduğu günden 8. ayına kadar yatak odasında sepet beşikte uyudu. 8. Ayında kendi düzeni odasına aldım. Ve oğlum ayakta sallayarak uyuyor ve bende artık bunu bırakmak istiyorum. Gün geçtikçe ayakta sallamak baya zorlaşıyor ister istemez. Acaba ağlatmadan uyumasının bir yöntemi vs var mı? Uyku eğitimi vermiş annelerimiz varsa destek olursa ise çok teşekkür ederim. 😊