Ada05 Kızlar aylık kontroller, kalça ultrasonu ve göz testi yaptırmak için doktora gidicez ama acaba nasıl oluyordirek gittiğimizde yaparlar mı yoksa sonraki bir güne ertelerler mi
Yade012 Ada05 3 aylıkken hem kalça ult. girmiştik hem göz testine. Göz testine girerken insanın içi gidiyor bebekler sevmez 🤦🏽♀️
Mucizem-Sare54 Ada05 devlette bizim burda göz için sadece pazartesi bakıyorlar sabah 7.20 gece hastanedeydik herkez ismini yazıyor ilk 25 kişi bakiliyor kalça içinde gün verdiler ama çok geç verdiler kalçayı bana 2 ay 30 günlük resmen 1 gün sonra 3 ayına giriyo kizim
Yade012 Tuba18 gözün arkasına falan bakmak için gözü büyütmeleri lazım o yüzden göze kanca gibi halka birşey takıyorlar damla birşey damlatiyorlar falan yani insanın içi gidiyor halka takma kısmında falan
53bus Yade012 bizim öyle olmadı ama sadece ısıkla gözünde katarak varmı yok mu ona baktı okadar baska hıc bısey yapmadı suan bu önemli dedi daha baska hıc bısey söylemedi acaba size nie öyle yaptılar şaşırdım acıkcası bıze öyle yapmadlar
Ada05 Yade012 ay benim bile okurken içim gitti 2.ay aşılarındaki ağlamaları aklıma geldi yarın gidicez inşallah kötü geçmez😞
Yade012 Tuba18 bende doğuştan astigmat vardı oglumdada bir gözünde çok hafif bir kayma var bizdeki genetik bir geçiş olduğu için doktor oğluma daha detaylı bakmistir. belki size öyle bakmaz bilemiyorum.
Yade012 53bus bende doğuştan astigmat vardı oğlumda da bir gözünde çocuk doktoru çok hafif bir kayma tespit etti bizdeki genetik geçiş olduğu için daha detaylı bakmışlardır belki bilemiyorum.