Mrvadn Kızlar günaydın bebeğimin alerjisi var 3 aydır diyetteyim. rota aşısı yaptırdık ve 2 gün sonrasında mukuslu kaka yapmaya başladı. Bu sabah da ateşi çıktı böyle bir durumla karşılaşan var mı:(
Tuba18 Mrvadn bizimde alerjimiz var süt ürünlerine yeni öğrenmiştik kakası mukusluydu aşı yapmadan öncede hala öyle ateşi falan çıkmadı ama
gg00 mukuslu kakayı iki gün sonra yaptıysa belki başka bir şeye alerjisi olabilir hem kakada kan var mıydı
gg00 Mrvadn tek başına alerji belirtisi olarak görmüyor doktorlar onu kan varsa alerji diyorlar genelde