Kızım 4 aylık olunca doktorumuzun baslatmasıyla ek gıdaya basladık basta guzeldı 2 aydan berı ek gıda yı zor verıyorum çok iştahsız yapıp yapıp döküyorum artık bende usandım yapmazsam vicdanım rahatlamıyor sırf mama vermek ıstemıyorm😮💨 sızler neler yaptınız bu sorunu nasıl asarım