mervism Arkadaşlar merhaba acaba aranızda eşi polis/asker olup sözleşmeli hemşire olan ve tayin dönemlerinde kuraya katılan oldu mu?
Yusufali06 mervism hemşire değilim ama bu tayinler bizi de üzüyor 😅 üstte kalsın diye yazıyorum İnş yardımcı olan biri çıkar
Fer4hh mervism eşin devlet memuru ise sende sözleşmeli ise ardan 1 yıl geçtikten sonra tayin isteyebilirsin eşinin yanına
mervism Mlke301020 hemşire misiniz? temmuz kurasında tayinim çıkmazsa bir sonraki kurayı mı bekleyeceğim yani onu soruyorum. Polis asker eşlerinde bi ayrıcalık yok mu acaba bahsettiğim şey bu aslında
mervism Mlke301020 temmuzda sözleşmeliler için eş durumu tayini olacak ya ona başvuracağım siz yaptınız mı hiç eş durumu ?🙂
Mlke301020 mervism evet yaptım geldi . Eş durumumda gelmeme gibi bir sıkıntı olmuyor şimdiye kadar hiç duymadım zaten mecburi eşinize bağlısınız . Ama sizin kriterleriniz uyuyorsa 3 yıl falan çalışma şartı var mı sizde sözleşmeliler nasıl tam bilmiyorum
mervism Mlke301020 evet kriterler uyuyor da sözleşmeli olunca kuraya tabi oluyorsun kurada çıkarsak tamam da çıkmayınca noluyor onu bilmiyorum o yüzden yazmıştım buraya. Siz kadrolusunuz sıkıntı olmaz tabii🤷♀️