Pinky35 sürekli memede uyurdu hele ki gece agzından cıktıgı anda cıglıgı basıyodu ve saat bası bazen yarım saatte bir uyanıyordu ikimizinde huzuru icin önce uykudan önce emzirmeyi daha sonra gece memede beslemeyi bıraktırdım ilk baslarda cok zor oluyor mesela bir hafta düzeni oturtuyordm sonra bir an geliyor kendimi cok yorgun hissediyorum amann bi kere emerek uyusun bişey olmaz diyorum ardından hopp en basa sarıyorduk. İlk zamanlrdaki zorluga direnin inan daha iyi olur ikiniz icinde