Mtnkrmsym 21 aylık olduk ve artık bağımlı hale geldik keyfi yiyor .Sütten kesmek istiyorum en kısa en kolay önerileriniz nedir ?
Sevvaldal Mtnkrmsym bende 21 aylık kestim. Ama azaltarak kestim. 18 ayda azaltmaya baslamıştım. Her seferinde bir öğünü bıraktım. İlk 1-2 gün çok direnip ağladı ama sabırlı ve kararlı olun. Geri adım atmayın unutacak. 🌸