4 ay aşımızı dün sabah olmuştuk.
Temassız ateşölçer ile nereden ölçülürse doğru ?
Temassız ile;
Alnından ölçüyorum 36.9 çıkıyor
Koltuk altından ölçüyorum 38 çıkıyor.
ateşi var mı yok mu kızlar ? Eli ayağı yüzü soğuk üstü incecik zaten bir atlet bir bezi var. Üzerine sadece çarşaf örttüm. Anlamıyorum ateşi var mı yok mu yani ?