Kızlar diş küretajı yaptım 1 seans ama diş etim ağrıyor normal mi ? Bide bu tedaviyi yapıp faydasını gören oldu mu ? Çok da pahalıydı 2 bin🤦♀️ Canım sağolsun tabi ama inşallah faydasını görürüm korkuyorum yanlış bişi mi yaptım daha kötü olur diye Bilgisi olan yazabilir mi lütfen🌸🌸🌸