Simurg bu postu paylaştığım gün çok üzüldüm gerçekten. En azında bir dua etmesini bekledim insanlardan. Ama kaynanamla kavgamızı paylaşsam herkes yazardı konu böyle olunca herkes görmezden geliyor. Allahim kimseye yaşatmasın ama hangimizin başına gelmeyeceğini nerden biliyoruz. O yuzden o çaresiz aileleri bebekleri görmezden geçmemeliyiz.