AlpBeyinAnasi Daha 1 ay var ama şimdiden araştırıyorum meraktan 😁 Sebzelerin buharda pişirilmesi lazımmış. Bunun için herkes buharda pişirme aparatı mı alıyor? Ne zamana kadar kullanılıyor bu aparat, hangi marka almayı tavsiye edersiniz?
okuloncecianne AlpBeyinAnasi Ben de bir ay sonra geçicem ek gıdaya, trendyoldan aldım paslanmaz çelikten 25 liraya tencere içine konulanlardan, yengem de kullanıyordu memnundu. Avent wasabiye o kadar para vermek istemedim. Kiwinin buharlı pişiricisi de iyiymiş diye biliyorum.
MeteNaz AlpBeyinAnasi ben direk makinesini alıcam. Çünkü ne kadar çelikte deseler yorumlarda paslandığını belirtmişler. Aparat almaktan vazgeçtim. Bizde temmuzun ilk haftası gibi başlıcaz inşallah 🥳🥳🥳
Minis Gerçek bir zımbırtı. Aldıktan sonra içime sinmedi, az suyla haşlayıp sebzeleri de o suyun içine ezip öyle veriyorum. Almadan önce dünyanın en önemli ihtiyacı, aldıktan sonra dünyanın en gereksiz ihtiyacı 😄
Beyzza Minis gerçekten ya ek gıdaya geçmeden önce yok makinesi yok aparatı dünya kadar araştırdım boşuna evde yer kapladı sonrada attım gitti 😁az suda haşlayıp vermek gibisi yok hem az büyüyünce biraz da zeytinyağı biraz da baharat mis gibi
habibe_kzlkaya MeteNaz Ben ikeadan aldim canim hiçte paslanma felan olmadı yepyeni duruyor hale nasip olursa 3 ay sonra ikinci kızıma kullanicam
Browni_61 AlpBeyinAnasi buyk bi tencere su doldurp kizartma tavasinn tel suzgecini ustune koyup hasliycm sebzeyi koyuyorm pisiyo.Gerksz buluyorm o apartlari evde tel suzgecn kevgir veya varsa onda yapabilrsn tencere su doldurp ustune koyabilrsn o buharla pisiyo zaten
egeninanns okuloncecianne yok aslında çıkıyor üst hazne altı da zaten sadece su . Temizliği Kolat gayet
busrasilra14 AlpBeyinAnasi ben trendyoldan 25 tlye aldim canim. Tadimlari yapiyoruz evet onda yapiyorum cok güzel hemen haslaniyor azcicik zaten. Ama 8. 9. Aya kadarda buharda yapilabiliyor apartin zarari olmaz
Duyulurum AlpBeyinAnasi benim tencere takımımda çelik buharda pişirici vardı ama çok büyük. En az 4 kiloluk tencere kullanmam gerekiyordu altına. İlk başta kullandım sonra zaten çatalla ezip verdiğim için az suyla haşlayarak pişirdim. Suyunu neredeyse çekiyordu kalan azıcık su da zaten sebze suyu oluyor. Mesela annemlere gidince tamamı çelik olan tel süzgeç kullanıyordum o daha pratikti. Bende de var ama pasli yerleri olunca kullanmadım ona da dikkat etmek lazım bazıları çabuk paslaniyor
Ozbek42 AlpBeyinAnasi ben cezve süzgeç kullanıyorum üstünede küçük kapak 👍👍 zaten besinleri küçük doğruyorum şuan 5 aylık ilerde de aynı şekilde yaparım ☺️