busrasilra14 İyi geceler herkese. Bebegim 5 ay 25 gunluk. Uzunnn zamandir uyku sorunu yaşıyoruz gece. Oda nasil? Gunduz uykularinda birsey yok. Aksam da yatiuor saat 22:00gibi birsey yok. Takiiii geceye kadar. Gece devamli aglamalar uyuyor gozler kapali ama kramp girmis gazi sikismis gibi aglamalar bagirmalar.. kimyon caylari yapti gaz ilacina geri basladim ben zaten yemiyorum herseyi onun icin gaz yapmasın diye hep dikkat ederimz doktoru bu aylarda gaz sancisi olmaz cok diyor. Zaten kakasini da net yapiyor gazini da cikariyor masallah. Peki bu geceleri olsn ne. Gozu kapali ağlamaları cani yanıyormuş gibi haraketleri. Allah rizasi icin basinw gelen yazsin. Belki care olur
Oyku_nisa busrasilra14 benimkide 5+11 günlük aynı şikayetler bendede var dişten yapıyor bide atakta şuan muhtemelen seninkide atağın tam ortalarında
RuzgarMommys Diş sancılar başlamış canim ondan gece ağlaması. Yanına gidip sakinleştir uyutmaya çalış Genellikle uyuyorken ağlıyorlar zaten
busrasilra14 RuzgarMommys canim bi 15-20 gun bende oyle sandim ve tetagil kullandidm ama dis de gelmedi aglamalari da gecmedi
Pinky35 Benimde aynı 8 aylık , 11 dem beri sürekli uyanıyor ağlayarak, bir iki emiyor uyuyor, yatırıyorum yatağına 10-15 dk tekrar☹️ benimde gözümden uyku akıyor şu an bunu bile zor yazıyorum😊 çok şukur gene halimiZe Allah başka dert vermesin🙏🏻
busrasilra14 Pinky35 amin csmim amin ama bende bazen tek bu sekilde tutunuyoeum yoksa sinir krizi gecircek gibi oluyorum Alahim sen saglik derdi verme diyorum. Senin dedigin gibi bazen her saat basi kalkiyorum emdir yatir daldir zaten saat doluyor diger saate tekrarkalkiyor 🙄