Balbebegim2021 ben yaklaşık 4 aydan itibaren başladım şimdi 5.5 aylık. Şuan atak döneminde çok zorlanıyorum uyutmakta ama pes etmeyeceğim desteksiz uyutmaya devam edeceğim inşallah. Normalde gece uyandırmadan bir kere emziriyorum zaten uyanmadan devam ediyor. Ama şuan atak dönemi dolayısıyla emzirmesem de uyanıyor yine yatağından kaldırmadan uyutmaya çalışıyorum çok zor oluyor tabi baya vaktimi alıyor uykuya direndiği için. Umarım ataktan sonra devam eder aynı düzen ❤️ Biraz sabırlı ve istikrarlı olmak gerek sanırım.