rabish arkadaşlar bebeğim 3 ay 20 günlük kayınvalidemler vardı 2 gün önce gittiler gündüz uyurken aglayınca kayınbabam dolaştırıyordu 2 gündür emiyor uyuyor koyuyorum aglıyor tekrar emiyor şu an 2 saattir üstümde napacagımı şaşırdım.....
Burcu35 rabish Zaten ne zaman birileri gelse olan düzende bozuluyor☹️ Ben kollarını tutup yastığından hafif hafif sallıyorm o zaman sakinleşiyor
[silindi] [silindi] oyuncaklarda as koluna ben oyle yapıyorum yemegımı yaparken koyuyorum yanıma oyuncaklara bakarken uyuyor
rabish [silindi] canım şimdiye kadar hep kalabalıktık annemlerde kaldım bir süre sonra kayınvalidemler bende kaldı o yüzden gezmeye alıştı uyumuyor kucakta sallanmaya elden ele dolaştı şimdi de bana zor oldu...
rabish Burcu35 aynen bir de biz daha yeni yalnız kaldık sürekli elden ele dolaştı bana zor oldu şimdi