Derya_0600 Kızım 10 aylık ve sadece 1 dişi var diğerleri çıkmadı Bi türlü normal mi aceba ya Bi bilginiz varmi
Tuba Derya_0600 benim oğlumda 10 ay 2 günlük ve 1 ay önce çıktı daha 2 dişi. Şimdilik kaldı böyle. Büyük oğlum 10 aylıkken 5 dişi vardı bile😅
Robinson Derya_0600 benim oglumda 10. Aya yeni girdi iki alt disimiz var ustten bir tanesi bugun patladi Kendim 13 aylikken dis cikarmisim normaldir.