O kadar çok internette yorum okudum ki oturdum ağladım resmen 😭 dedim nasıl bir anneyim bebeğime acı çektirmişim doktorumda bugün vermek istemedi antibiyotik kültürü yaptır duruma göre tedavi öneririm dedi ama yok böyle ağlama simsiyah oluyor ağlarken dayanamıyorum canımdan can kopuyor sadece göğüste susuyor hal böyle olunca fazla emdiği içinde kusuyor napacağımı şaşırdım Merve-34