msdenizkky
Merhaba,
40’nız çıktıkdan sonra rahatlıkla ağda yaptırabilirsiniz..
zaten dikişin altından ve üstünden dikkatlice sürüp çekiyorlar herhangi bir problemle karşılaşmazsınız.
Kendizi psikolojik olarak hazırım diye inandırmanız yeterli acı olmuyor her zamanki yaptırdığınız gibi bir işlem olucaktır kendiniz kasmayın kafi☺️💐💐