Lilyam Merhaba hanımlar, Covid aşı sırası bana da geldi ancak kafama şu sorular takıldı Bebeğimi emziriyorum aşıdan sonrada emzirebilir miyim? Emziren anne olarak hangi aşıyı olmalıyım🙄 Bilgisi olan varsa paylaşabilir mi rica etsem 🌸
mertveannesii_ Lilyam sütten bebeğinizede antikor geçiyor diye biliyorum Bana aşı çıktığında bende hemen doktorumuza sordum aşını olabilirsin dedi Perşembe günü olacağım bakalım şu an sadece biontech aşısı yapılıyor