Oglum 5 yasinda 7 aylik kardesini icten ice kiskaniyo belli etmesede kendi psikolojisi bozuldu farkindayim🤦🏻♀️ ilk baslarda bize sevdirmezdi hemen kendi gelir severdi bizde hic ayri birsey yapmadik birlikte sevdik birlikte oynadik onunla uyuttuk falan. O banyo yapti o da yikanmak istiyo ona ne olursa istiyo yapiyoruz ama cok uysal bir oglum yaramaz bir oglana dondu hircinlasti ilgi cekmeye calisiyo farkindayim yemek yemez oldu. Birde benim ise baslamam tuz biber oldu napicam nasil davrancam bilemez oldum deneyimli anneler fikrinize ihtiyacim var 🙏