Bebek23052021 Merhaba kızlar, bebeğim 20 günlük iki gündür gözünde kocaman bir kirpik var nasıl çıkarabilirim fikri olan var mı
Emir_karan Bebek23052021 yavaş yavaş göz kapağıyla oyna canm temiz bş bezle çıkar bişy olmaz merak etme
Hilal06a Bebek23052021 çıkarmaya çalışmayın kendiliğinden çıkar o bebekler de bizde oldugu gibi acıtmıyormuş Bi yerde okumuştum
Aminemom Ben hic dokunmuyorum kendi kendine çıkıyor. Enfeksiyon falan kapar maazallah. Bebeğe bi sıkıntı verse gözü sulanır kızarır zaten
aycavc Kesinlikle elinizle müdahale edip çıkarmayın. Kendi kendine çıkar ya da doktorunuz göz damlası verdiyse ondan damlatabilirsiniz.
-Gizem- Bebek23052021 elinizi sürmeyin burun temizlemek için kullandığımız serum fizyolojikten bir iki damla damlatın kendi çıkıyor.
Bebegimm1 Bebek23052021 siz ellemeyin o kendisi çıkıyor bebek bundan rahatsız olmuyor bebegim 6aylik gozune dokunmuyorum kendiliginden çıkıyor gözüne zarar verebilirsiniz veya mikrop kapabilir dokunmasanız daha iyi
Ozlemparlak Bebek23052021 canim hic elleme aynı şeyi bende yaşadım bebegim 35 gunluktu kendi kendine çıktı