Gayemila 6.5 aylık bebek için çok fazla öğün veriyorsunuz. O yüzden kabız oluyor. İlk ay günde bir öğün vermenizi tavsiye ederim. O da tadım şeklinde. 7. Ayda yavaş yavaş iki öğüne geçebilirsiniz. Gün kurusu kayısı püresi verebilirsiniz kabızlık için. Ya da şu an mevsimi olduğu için taze kayısının tadimini yaptırabilirsiniz