Arkadaşlar yeğenimin nişanı var. 10 gün sonra da eşimin kankasının düğünü var. Kalıcı oje yaptırmak istiyorum ama abdest geçiriyor mu? Alo fetvayı aradım mesaileri bitmiş. Ama ben baya merak ediyorum. İnternette olumlu olumsuz bir sürü yazı var. Siz ne düşünüyorsunuz?