nickimikili Bnsu hem ben hem bebeğim alerjik aşı konusunda bende sıkıntıdayım sıramda geldi sayılır bakalım hayırlısı
Zeyzeys Bnsu bebeğimde bir farklılık yok çok şükür. Ama şimdi farkettim bebeği alerjik olanlara sormuşsunuz alerjik bünyeli değil bebeğim. Sizin bebeğiniz alerjik ise bebeğinizin doktoruna sorun bence aşıyı
Bnsu nickimikili drlar iki aşıyı da yaptırabilirsiniz diyorlar yaptıranların deneyimlediklerini sorayım dedim bende karar veremedim sıram geldi
nickimikili Bnsu ben öğretmen olduğum için bayadır yaptırabilirim aslında ama doktora görünmeden yaptıramadım. Biz oğluma rota bile yaptırmadık doktoru kesinlikle yaptırmayın dedi ve kızamıkçıkta 9. Ayda değil 12. Ayda yaptırdık